Beoordelingen van Sushi Station Utrecht

Recente recensies

5.0
J.
18 mei 2024

Het eten was koud toen het eindelijk werd bezorgd.

Noor
17 mei 2024

Was lekker en snel bezorgd!

Hilly
14 mei 2024
Madeleen
13 mei 2024

Heerlijk!

Vief
9 mei 2024

Ik had als extra topping gevraagd. Snap best dat niet meer de box past. Ik wil graag zien waar ik extra voor betaald heb ipv kleine stukje gesneden erbij wordt gepropt. Smaak was goed en bezorging ook

RK
7 mei 2024

Helaas voor de 2e keer zaten de bestelde extra dressings er niet bij. Dat is toch 3,- in totaal inmiddels.

TKS
6 mei 2024
Hak
4 mei 2024

Zoals altijd sublieme sushi. Echt de beste sushi zaak. Wat een heerlijke en verse sushi.

Eefje
4 mei 2024

Het was heerlijk en snel geleverd.

Sandra
30 april 2024

Lekker en keurig op tijd geleverd

Freek Cox-Aloo
28 april 2024

Ik had aangegeven geen wasabi en geen sojasaus te willen, die zaten er desondanks gewoon bij, zonde.

Christina
27 april 2024

Vers en heerlijke sushi!

Emilie
26 april 2024

Altijd super lekker

Hans
22 april 2024

Ik had een poosje geen sushi gegeten maar nu weer eens besteld. Het was echt heel erg smaakvol!

Carlijn
22 april 2024

De toppen van de Salmon roll (avocado) bleef plakken aan de deksel en kregen we er niet goed af, zonde want hier is juist extra voor betaald.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sofian
20 april 2024
Ilonka
12 april 2024

Deze keer waren de Sushi echt ongelijkmatig gesneden wel lekker gegeten maar vond het minder dan vorige keren

Yvonne
8 april 2024

Klokslag 17 uur gebracht zoals gevraagd. Super!!! De diverse sushi’s waren heerlijk. Echt genoten! Volgende gaan we weer hier bestellen 👍

Daphne
31 maart 2024

Heerlijk, vers, goede kwaliteit!

N
23 maart 2024

Precies de tijd aangehouden dat ik mijn bestelling wilde (Ivm ramadan) Het eten is altij vers en lekker. Personeel in de winkel heel vriendelijk en bij de bezorging ook

Natalia
22 maart 2024

Good quality and precisely good service, thank you

Mina
17 maart 2024

Het is altijd weer lekker!

Jeanette
14 maart 2024

De bezorger was de helft van de bestelling vergeten waardoor wij al klaar waren terwijl onze dochters nog moesten wachten op hun eten. Beetje jammer!!

Liana Duncan
10 maart 2024

Very delicious, good quality! fast delivery so the food was warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisanne
8 maart 2024
emilie
7 maart 2024

altijd lekker

Wim Mulder
3 maart 2024

Eten was lekker alleen toen ik de opmaak van de dozen met eten leek het wel of het gevallen was de pokonbowl lag door elkaar en de sushu het zelfde lag niet netjes meer in de doos

Fatima
2 maart 2024

Al vaker besteld en altijd vers en lekker!

Angelique
1 maart 2024

Heerlijke sushi en optijd geleverd.

Schiessl
27 februari 2024

Super Service

Van Beek
26 februari 2024

De sushi was weer heerlijk. De tempura garnalen waren echter koud. Dit kan komen omdat de bezorger om 17:40 al onderweg zou zijn maar pas om half 7 hier aan kwam. Jammer want nu waren ze toch minder lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rita Wallace
15 februari 2024

Mmmm lekker, heerlijk en dat steeds te horen van mijn familie, wanneer we aan tafel zitten. Alles was weer heerlijk. De sashimi zalm, tonijn, coquille's en de partybox. Voor ons de place to be!

Michelle
14 februari 2024

Het was weer Genieten! Bedankt

Merel
10 februari 2024

Eerlijk is eerlijk, het eten is ècht heel erg lekker! Maar het gebeurt iets te vaak dat de bestelling niet klopt (ingrediënten verwisseld, er mist iets, etc). En in de pokebowl gaat steeds meer rijst en minder van andere ingrediënten. Dat vind ik heel jammer. Verder is de service heel vriendelijk en bestellen we er graag.

Mieke
8 februari 2024

Lekker en snel 😎

Hamza
6 februari 2024

Lekker vers en smaakvol

Alessandro
27 januari 2024
Lilian
26 januari 2024

Heerlijk en vers !

Sjaak Vermaas
22 januari 2024

Wat weer prima

Marloes
21 januari 2024

Zoals altijd heerlijke verse sushi. Bezorging was iets later dan gepland, maar daar werden we netjes over gebeld

Jaylen
13 januari 2024

Altijd weer goed! Snelle bezorging.

Myron Van der Molen
8 januari 2024

Het eten kwam een half uur te vroeg...

Fadila El Yaakoubi
7 januari 2024

Top service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sofian
7 januari 2024

Had een crunchy box besteld kreeg heel wat anders.

Christina
5 januari 2024
Jeroen
28 december 2023

Heerlijk gegeten maar wel 40 minuten te laat.

S.K
27 december 2023

Er ging iets mis, want natuurlijk kan gebeuren. Maar het werd heel snel en vriendelijk opgelost. Dank daarvoor!

de Kloet
25 december 2023

wederom prima sushi, supervers en precies op tijd klaar!

Marco
22 december 2023

Heerlijke sushi, makkelijke website om te bestellen en perfect op tijd geleverd

Thomas
22 december 2023

Kwaliteit zoals altijd helemaal top! Af en toe is het druk, dus even wachten is niet ongewoon. Echter als de order op tijd binnen is (of je haalt hem af), is het altijd genieten!!

Janet
21 december 2023

Complimenten, weer. We hebben er weer van genoten.

Esma
21 december 2023
Saskia
14 december 2023

Bezorger kwam 15 min later dan doorgegeven en bleek de verkeerde bestelling gebracht. Gebeld. Toen kwam de goede en zat er geen wasabi en sojasaus bij. Jammer.

Van Koppen
13 december 2023

Verse sushi voor een schappelijke prijs en de bezorging is snel. Top!! 👍👍

Ilayda Kaplam
8 december 2023

Ik had aangegeven Halal kip te bestellen. Netjes bij de opmerking vermeld. Helaas kreeg ik krab die wij niet mogen. Ik heb daarover gebeld, helaas is er geen oplossing voor gedaan. Moet telefonisch bestellen en aangeven zeiden ze. Wel jammer, dat het fout is bezorgd.

Alexey
5 december 2023

Hi. Order contained the following: 2× Unagi nigiri 2 stuks € 10,30 So it should've been 4 in total, however only 2 were delivered (( In spite of this, I would still recommend this place as we order from them for several years already and IMHO they are the best in the area. THanks.

Kok
26 november 2023
Em
25 november 2023
Bionda de Groot
19 november 2023

Prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Koppen
19 november 2023

Verse Sushi en snelle bezorging.

Gerard
17 november 2023

We hadden weer eens een crispy box besteld bij onze verzameling voor deze avond. Tot onze verassing bleek die qua smaken verfijnder geworden dan we gewend waren. Vorige keer hadden we diezelfde ervaring met de sashimi. Verheugend om te merken dat de sushi kok zo met het smaakpalet van zijn aanbod bezig is!

Saskia
17 november 2023

Toppers! Was weer hee erg lekker! Dank

Mel
17 november 2023
Karim
12 november 2023
Jaylen
11 november 2023

Weer is een geslaagde avond met sushi!

Edo
6 november 2023

Had voor groot gezelschap besteld. Prima kwaliteit, het was lekker. Alleen ontbraken helaas de eetstokjes….

Stekelenburg
6 november 2023

Zaten geen stokjes bij de bestelling!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilayda
4 november 2023

Prima service!

Maaike
27 oktober 2023
Winnie
26 oktober 2023

Heerlijke sushi, met kwalitatief goede producten gemaakt. Dragon rol was top

Natasja
24 oktober 2023
M. Ros
22 oktober 2023

Weer heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mimi
20 oktober 2023
Marike
13 oktober 2023

Erg zoet

Alicia
13 oktober 2023

Het was sneller bezorgd dan verwacht. De sushi was weer heerlijk

Anoniem
11 oktober 2023

De sushi is goed, helaas was de bestelling niet klaar op het tijdstip van ophalen.

Juliette Richter
10 oktober 2023

Heerlijk....en op tijd afgeleverd...dank voor de service ...

Miriam
10 oktober 2023

De sushi was erg lekker. Het werd wel 35 min te laat bezorgd.

rob
7 oktober 2023

Weer heel lekker, wel 10% duurder dan voorheen!

Daniel
6 oktober 2023

Kwam een beetje laat aan verder was t prima

Hak
6 oktober 2023

Sushi station utrecht blijft ons verbazen.. al vele malen besteld en het blijft voortreffelijk goed de sushi wat men maakt bij sushi station utrecht een hele dikke 10+.. tot de volgende keer kanjers..

Erik
4 oktober 2023
Stephanie
17 september 2023

Lekker als altijd!

Claudia
17 september 2023

Heerlijk Sushi netjes en op tijd bezorgt.

Yolanda
16 september 2023

Beste pokebowl in town. Verse ingrediënten naar keuze en echt genoeg voor een avondmaaltijd. Wij komen zeker terug.

JC
15 september 2023

Ik had de snack box besteld, het was lauw tot bijna koud

Lizette
15 september 2023

Heerlijke sushi en een heel vriendelijke bezorger die keurig op tijd was. Ik ga volgende keer weer daar bestellen!

Just Romijn
13 september 2023

Zeer goed. Sushi van uitstekende kwaliteit. Fair geprijsd. Zeer tijdig (eerder te vroeg dan te laat) bezorgd !

Emilie
9 september 2023

Super

Jaap
9 september 2023

Het was dit keer iets minder vers dan er gewend zijn, maar nog steeds heel lekker. Bezorging was wat te laat, dat was voor dit keer wel een beetje een tegenvaller. Het was nl. een verrassing, die nu niet goed uitpakte. Maar de volgende keer bestelling we zeker weer hier!

Philip
9 september 2023

Eerste bestelling was open gegaan in de zak, erg blij dat ik een nieuwe kreeg

Stephanie
1 september 2023

Superlekker, zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yolanda
28 augustus 2023

Pokebowl op maat: met minder en meer ingrediënten. Je betaalt er iets meer voor, maar het is echt het geld waard. Heerlijke verse en rijk gevulde pokebowl. Ik bestel hier zeker weer.

Rizwan Bagasrawalla
27 augustus 2023

Beste, Ik had als bezorgtijd 1800 aangegeven maar de bezorger was er al om 1730 uur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi Station

Beste Rizwan, onze excuses voor de vroege bezorging. We hebben de desbetreffende personeel aangesproken. We zullen hier in het vervolg beter op letten. We zien u graag terug bij Sushi Station.

Mina
25 augustus 2023
Naoual Akoui
23 augustus 2023
Trudi
20 augustus 2023

Snelle bezorging...heerlijk eten...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Youssef
17 augustus 2023

Eten was prima. Echter had ik truffelmayo en advocado besteld. Beide zijn niet meegeleverd.

Kat
17 augustus 2023

Weer heel goed, wat wij gewend zijn van Sushistation. Helaas is het niet gelukt om de stokjes niet mee te bestellen.

Cora
15 augustus 2023

Weer heerlijk gegeten